På bättringsvägen!

Idag känns det inget i halsen, bara snor som täpper till och rinner!!
Så planen är vila idag oxå, då har jag vilat i precis en vecka!!
Och så hoppas jag på frisk imorgon, så kan jag köra igång lite lätt med en promenad i alla fall!
.
Vikten är jag helt inställd på kommer att visa plus imorgon, vilket jag vet att jag kommer att bli så besviken på.
Men ändå kan jag inte förmå mig att hålla mig ifrån småätande och onyttigheter!!
Det är som att jag omedvetet godkänt denna kost den här veckan, när jag ändå slappar...
.
I helgen hoppas jag kunna trappa upp lite mera med träningen, och sluta med allt småätande, och sen på måndag kör igång på allvar igen med Zumba!! Dubbelpass kanske rentav??
.
Hoppas på varmare väder oxå!
Det är ju fint och solen skiner, men det blåser superkallt!!
Drog på mig shorts imorse, (nödvändigt när man är förkyld??)det såg ju så härligt ut igenom fönstret, men för en gångs skull var jag smart och drog med mig strumpor och långbyxor, så jag kan dra på mig när vi är ute i alla fall!!
.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är zumba så kul?

2011-05-26 @ 12:52:03
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-05-26 @ 12:54:46
URL: http://modemaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback