Regniga lördag!

Härligt tycker jag dock! Då kan man få lite gjort inomhus!!
T.ex fortsätta arbetet som vi startade för några helger sen uppe i hallen!!
Och så ska Momma firas!
89 år fyller hon idag!! Och bor hemma gör hon, med lite hemhjälp bara för städningen!!
Och så.... Nja, det får nog räcka!
Får se om det blir träning eller om jag bara kör ett ordentligt yogapass för mina trötta muskler, så får de lite återhämtning. Eller så tränar jag idag och avslutar veckan imorgon med yoga.
Får se hur det blir!
.
Först blir det frukost i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vi kunde ju Yoga tillsammans ngn dag... bara ändå!

2011-05-14 @ 13:49:31
Postat av: Helena

Åh, vilken bra idé!! Jag har ju glömt bort en hel del av vad man gör efter solhälsningarna!! Kanske redan imorgon??

2011-05-14 @ 15:43:22
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback