RIP AMELIA...

Jag har precis avslutat min prenumeration på Amelia.
Det känns faktiskt sorgligt, har prenumererat på den sedan 2007 stod det när jag loggade in, 5 år tillsammans, men nu är det över...
Får se hur det känns framöver, jag kanske inte kan klara mig utan den heller!!
Blir så glad när de ligger i postlådan, särskilt när jag slutat tidigt och det varit fint väder, så jag har kunnat satt mig ner i solen och haft en hel hög intressant läsning framför mig!!
.
Men, jag har även startat en prenumeration på Topphälsa!!
Jag hoppas den är en värdig ersättare för Amelia!
Vi börjar med tre nummer, en pilatesboll och Versaceparfym för 69:- så får vi se sen!!
.
En pilatesboll ska jag nog kunna använda i min träning oxå!!
Hmm, snart har jag så mycket grejer, så jag hinner nog inte använda allt!!
Och det känns som om jag snart tagit över vardagsrummet!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ni behöver bygga ut så du får ett eget träningsrum!! ;)

2011-05-03 @ 07:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback