Trött, tröttare, tisdag.

Usch vad trött jag är idag!!
Trots tidig kväll och inte så tidig morgon...
Känns som om jag varit vaken hela natten!!
Tackar gud för vilodag idag!!
Kan hem och bara slänga mig i soffan!!
.
Funderar på om min egen -20kg´s present ska bli att gjuta inlägg till skorna på intersport, alternativt ett par nya joggingskor, då mina börjar bli ett år gamla.

Läser på Intersports hemsida om hur man väljer rätt skor, läs här om ni är intresserade!
De har till och med en hel motionsguide på deras hemsida där man kan läsa om det mesta man behöver!

Letade egentligen efter information om inläggsgjutning, men jag har inte hittat nåt än..
Jo, nu... Här är det!
Undra bara vad de kostar, vet inte om jag inbillat mig eller om det är sant att de kostar 600:-??
Nån som vet??
.
Det vore ju en bra rpesent åt mig själv, för jag ver kar inte hinna ner till -20 denna fattighetens månad i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback