Craving!?!?

mms_img35189 (MMS)

Craving!?!?


Kommentarer
Postat av: Lena

Haha! Känner igen det där, men för mig var det färsk ananas. När jag väntade Hedvig åt jag flera stycken i veckan och blev nojjig om det inte fanns hemma =) Det är ju så gott!

2011-11-08 @ 20:15:24
Postat av: Helena

Det var ett barn som sa "ananassaft" på jobbet, och sen kunde jag inte släppa tanken på det!! Tittade faktiskt aldrig efter färska ananas, tänkte bara att det inte finns nu, men jag vet inte. Tänkte även att detta är smidigare, men smaken är ju inte densamma!!

Har en massa frukt här hemma har jag märkt, som jag MÅSTE köpa på affären, men jag verkar dålig på att verkligen äta. Både äpplen, apelsiner, satsumas och mango finnes, och nu även ananas!

2011-11-08 @ 22:21:34
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Maria

Gör en sjujädra god fruktsallad till soffmyset!!

2011-11-09 @ 18:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback