FREDAG!!

Jaha, så var veckan strax slut igen!!
Kan inte förstå vad fort tiden går!!
NOVEMBER är det redan oxå...
Men plusgrader och gråtrist ute...
Jag vill ha vinter!!!!
.
Idag är vi i alla fall bjudna på middag med dessert och Idol på Mellanmon!
Mysigt!! Och skönt att slippa middagsfunderingarna!
.
Fick väldigt mycket tid här hemma på morgonen oxå, så jag har ätit frukost i lugn och ro, och nu ska leta reda på nå kläder att dölja min kropp i, i lugn och ro.
.
Och om jag känner mig själv, så kommer jag till sist att ha tagit det så lugnt att jag får stressa i väg och så komma två minuter sent i alla fall...
Mig i ett nötskal!
Helgen vet jag inte vad den bjuder på.
Kanske en sundsvallsresa??
Skulle så gäääääärna vilja det!
Får se hur det blir.
.
Nähä, kläder var det!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Hör gärna av er om det blir en Sundsvallstripp! Så kanske vi kan träffas..! :)

2011-11-04 @ 11:40:49
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

Japp, det gör vi!

2011-11-04 @ 12:03:09
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Maria

Å så kanske vi kan lägga in en beställning från Ikea, om ni har plats...

2011-11-04 @ 20:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback