Oj!

Enligt gravid.se så är jag i vecka 26 nu!!!
Jösses vad tiden går fort!!
Fast enligt UL och BVC så är jag nog i vecka 24/25... Konstigt det där...
Hur ska man räkna??
.
SPännande är det i alla fall!! Och på onsdag är det dags för en träff med barnmorskan!
Vet inte riktigt vad hon ska göra, ta en massa prover tror jag det är.
Kolla blodsocker och järnnivån och sånt.
Har funderat lite över graviditetsdiabetes då jag tycker att jag varit mycket törstig, och framföralllt sugen på saft och läsk och sånt som jag inte varit sugen på, på länge. Men det kan ju bara vara psykologiskt, och det kan ju även vara vanligt graviditetsgodissug oxå!! Jaja, på onsdag får vi se!
.
Vad säger gravid.se mer då?
Här kan ni läsa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback