Paket!

Blev så lycklig igår när ÄNTLIGEN paketet från Ellos kom!!
Dock lite försiktigt optimistisk på jackan, pga storleksfunderingar.
Så hur var den då??
Nja, den motsvarade inte mina förväntningar...
Fast det var heller egentligen inget fel på den.
Färgen stämde inte överens med bilden på hemsidan.
På hemsidan var den en "naturlig" grönfärg, och i verkligheten var den typ...skrikande mörkgrön??
Skitsvårt att förklara, försökte knäppa kort och jämföra med bilden från hemsidan,
Men där är skillnaden inte alls lika stor som i verkligheten.
Det är...mycket mera blått i den! Och mörkare! Kan inte komma på nåt att jämföra med heller...
Egentligen inte någon ful färg... bara en annan, kanske inte riktigt lika fin.
Storleksmässigt så passade den, och gör nog någon månad till, men inte hela vintern skulle jag tro!
Vilket i och för sig gör att jag förmodligen kan använda den även kommande vintrar.
Och den var inte riktigt så tjock som jag trodde, hur mycket det gör för värmen vet jag ju inte iofs.
.
Mmmm, som sagt inga större fel, men inte 100% bra-känsla heller.
Fast den kostade ju bara 500:- oxå ( med rabatt)...
Ska fundera nån dag i alla fall innan jag bestämmer mig om den får stanna eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback