Dagens inköp!!

Ibland kan det lilla vara stort!!
Har idag köpt något som vi saknat länge, nästan dagligen i flera månaders tid, men som vi ALLTID glömmer bort att köpa. Mest är det nog för att det inte finns på Ica, utan på Järnhandeln.
Kan ni gissa vad det är??
Inte så lätt kanske... En liten ledtråd, i brist på detta har jag använt osthyveln... (Vilket faktiskt resulterat i skärskada på tummen!! Haha!)
.
.
.
.
.
Kommer ni på nåt??
.
.
.
.
.
Nähä, men då ska jag visa er!
Extrablad till spisskrapan!
Vi har en häll, och om nåt bränner fast kan man inte bara skrubba bort det med disktrasan.
Desutom är den perfekt att använda när man rengör insidan på ugnsluckan, som jag faktiskt tänkt göra ett tag, eller i alla fall sen jag skrubbade utsidan på spisen, men inte kunnat pga att vi inte haft några blad.
Men nu har vi tio sylvassa blad!!
.
Ja, det var det intressantaste jag kom på att skriva!!
.
Annars har vi precis kommit hem från grannen H, som visade sig vara i stort behov av vuxet sällskap! =)
Så vi körde ett gnällrace!! Otroligt skönt kan det vara ibland!
Nu blir det lite mys i soffan, ska försöka hålla mig vaken, innan vi går och lägger oss.
(Mest för att E ligger här och kollar på film, annars skulle jag gått och lagt mig på en gång!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback