Skitnödig!!

Tog nyss en promenad runt skidspåret!!
Jippi, promenad två dagar i rad!! Duktiga jag, även om det inte går fort, men det går!!
Men det var i alla fall sista gången jag går skidspåret innan snön lägger sig och det är 20 minus ute!!
Och varför??
Jo, för att först såg jag en hög som såg väldigt mycket ut som denna hög.
Tog inget kort själv, då jag försökte ignorera vem det var som lagt den där...
Så ser ni vem som gjort denna hög....
Efter några meter ser jag en myrstack med en stor krater i, inte så stor som denna, men tillräckligt stor för att jag ska reagera, och för att jag ska tro att det inte är nån människa som skapat den, och den kratern var precis uppe på mystacken.
Sen försökte jag blunda för tecknen, och tänkte att snart är jag ute på grusvägen, då är det ju lugnt, bara jag kommer ut ur skogen!!
.
Hmpf!! Detta kort har jag tagit alldeles själv, på grusvägen, och efter detta så hade jag en rätt så hög puls, och nå närmare än såhär vill jag aldrig komma den som gjort avtrycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback