Sundsvall ToR

Blev en halvsnabb sväng... =)
Men vi fick mycket gjort, även om jag kom på mycket mer som jag skulle vilja handla till hemmet, men som vi inte mätt och planerat eftersom det blev snabb påkommet...
Men men, det får bli fler resor!!
Vad fick vi med oss då??
Jo, ett par skor till mig!!! Såklart!! =)
Ett par höstiga skor, som funkar både till vardags och till helgdags liksom...
Finare än graningekängorna, men vardagligare än de andra jag har..
Hmm, sen blev det en lyktstolpe, dock inte den vi tänkte, eller tydligen var det bara jag som tänkte den eftersom den var så billig, den vi köpte var....3x priset!! Men förmodligen bättre kvalité då får vi anta!
Och så smågrejer till den, en massa plastbackar som vi ska stoppa grejer i när vi kommer till skott och ska röja i skrubben uppe, en skitrolig grej oxå, som jag redan varit ut och provkört!!
Har försök och röjt i syrenen flera gånger med nån gammal rostig såg och nån slö yxa och aldrig fått bort kvistarna, men nu sa det bara "chop chop" så var de borta!! Ska hoppa på fler buskar här hemma vad de lider!!
Och så en hel hög med presenter fick följa med hem oxå, så nu kan man börja hälsa på folk!!
Och så fyllde vi på ljuslagret!!
Häromdagen tog jag de sista värmeljusen!! PANIK!!
Men nu ska vi nog klara vintern!
På Biltema fyndade jag några ljuslyktor, som även de fyllts med ljus och även mossa!!
Hoppas de lyser mysigt sen när det blir mörkt!!
.
Ja, det var väl de mesta tror jag!!
Och såhär ser jag ut idag!
Nu blir det sushirullning!!
Smasken!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmmm....hur är det med brandsäkerheten med mossa och eld tillsammans???? Domedagsprofet jag vet!!!

2011-10-02 @ 18:44:25
Postat av: Helena

Den kombinationen tror jag inte är nå bra, det är därför jag lindat folie runt ljusen, man kan ana den precis ovanför mosskanten. Jag hoppas att det ska stoppa ev brand! Dessutom dröjer det nog några brinntimmar innan ljusen når ner till mossan oxå.

2011-10-02 @ 21:54:03
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: c

vacker som en blomma =)

2011-10-03 @ 10:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback