Tisdag!

Så har jag bokat möte med min bank imorgon, får vi se vad de säger, vilka som helst vill ha kvar oss som kunder! vet inte hur mycket man kan förhandla, men eftersom vi har varsin bank, och nån kommer att byta så borde de ju vara lite intresserade av att ha oss kvar i alla fall!
.
Har även ringt till Barnmorskan och bokat tid för nästa koll.
Men det blev inte förräns i slutet av november! Gud vad tiden går fort, för jag tyckte inte fem veckor kändes så långt borta, men sista veckan i november låter ju toklångt borta!
Frågade i alla fall BM om järntillskott, pga mina trötta kvällar i soffan, och hon tyckte jag kunde börja med denna tablett varannan dag i alla fall.

Så det blir ett besök på apoteket senare idag.
.
Så jag har varit ganska effektiv idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback