Torsdagkväll

Och inte händer det nåt mycket roligare här..
Denna vecka har det inte funnits mycket energi på kvällarna, och ikväll är definitivt inget undantag.
Som ni nog märkt...
.
Var grinfärdig när jag kom hem bara för att.... Ja, för att jag var så slut...
Lyckades rädda undan E med en liten utskällning om att han stampat runt i hela hallen med leriga skor på morgonen, så han fick dammsuga, hade kunnat blivit värre, men han var inte riktigt den som förtjänade att drabbas av mitt dåliga humör egentligen.
.
Nähä, nåt effektivt har vi gjort i alla fall!
Har målat andra sidan av skrivbordsskivan, så nu är det bara en gång kvar/sida, så kanske har vi ett skrivbord redan till helgen!!
.
Ja, annars har vi inte gjort mycket mer...
Jo varit på affären och handlat och lyckats tappa ner en syltburk på golvet såklart som exploderade framför kassan.
Kändes som en perfekt händelse i en i övrigt skitdag.. Passade liksom in!
.
Har dessutom muntrat upp mig själv med en godispåse oxå, bara för att det var billigt 4,90:-/hg på Ica.
Så nu väger jag lite mer oxå! Great!
.
Nu går jag och lägger mig om det är OK??
Så kan inget mer hända idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback