Vakuumpåsar!

Vilket fantastiskt fenomen!!
Har ni provat de?? De ger otroligt mer plats i skrubbarna och skrymslena!!
Har nyss införskaffat de, och använder de till gästsängkläderna!
Titta bara vad mycket mindre plats kuddarna tar!
(Känner att jag låter som ett inslag på tv-shop!!)
Och här ligger en helt fullstort duntäcke!
Det fanns bara den mindre storleken när jag köpte, men det finns en större variant oxå som är 80x60, och kostar en tia till.
Och det enda man behöver är en dammsugare, som suger ur luften!
.
Är rätt säker på att det är min kära vän I som pratat om dessa nån gång (kan inte tänka mig nån annan:) och när jag höll på att organisera i hallen kom jag på att dessa påsar skulle hjälpa till att få plats med allt!
.
Finns kanske på fler ställen, men här köpte jag mina!
Ett litet husmorstips såhär på söndagsmorgonen! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men GUD vilket bra tips!! Visste inte ens om att det fanns att köpa! Tack för tipset :)

2011-10-23 @ 11:58:57
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Ida :)

Haha ..De var läääänge sen jag köpte såna. Visst är dom helt underbara. Jag blev alldeles till mig när jag använde mina första gången. Jag har både stora och små... man får plats med mycket i dom :) Kram

2011-10-27 @ 22:16:41
Postat av: Katarina

Dom är super - jag bara älskar den här stora varianten i form av en väska, man får ner halva sitt liv i den, se - http://www.forvara.se/se/art/vaska-med-vakuumpase-tote.php

2011-11-18 @ 09:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback