Äntligen helg!!

Har slängt i mig mellis, och tänkte nu ge mig ut på en litet berg här i närheten.
Vet inte hur det kommer att gå, då jag bara varit upp på detta berg vintertid tidigare, med skoter.
Så jag har ingen aning om hur mycket stig man ser, om det är några myrar eller om jag kommer hitta!!
Finns två vägar vintertid, en brant, kortare och en inte så brant men längre, och jag vet inte vilken jag ska välja heller. Lutar åt den brantare då jag tror kanske den är äldre och kanske därför mer upptrampad??
Letade lite efter sällskap, men ingen nappade, så då får jag gå själv!
.
Om jag inte är tillbaka inom en par timmar så vet ni var ni ska leta: Snödberget!!
.
UPPDATERING:
Efter lite forskning så tror jag det ska gå bra!
Rådfrågade en insatt i frågan, och jag känner mig betydligt säkrare nu!
Jag borde överleva! =)
Tack Gun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback