Fredag!!

Och så tänkte jag att i helgen ska jag nog ta tag i hallen i alla fall!!
Men så kom jag på att E ska nog snickra i helgen oxå, så jag lägger inte så höga förväntningar i att jag får vara hemma och möblera om i hallen.
.
Men jag ska försöka i alla fall!! .
Glömde väga mig imorse oxå, var nog trött, och var öm i mina stackars muskler...
Mycket gnäll, jag vet, men det är faktiskt smärtsamt!
Bra smärtsamt, men ändock smärtsamt!!
.
Skönt med helg i alla fall!!
har lite sova att ta igen...Eller så inte!! Haha!!
Har lite vakenhet och nytta att ta igen kanske, efter allt sovande!
Men positivt är att ajg vaknat före väckarn nästan varje morgon i alla fall, då är man ganska utvilad!
Även om jag blir trött senare igen...
.
Jaja, bla bla bla...
Har inte nå intressant att lägga in här märker jag.
.
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback