Hej!

Har inte blivit mycket tid över för den här sidan i helgen..
Men mycket annat har vi hunnit med i alla fall!!
Flyttat grejer, och varit is tan hela helgen.
Shoppat lite grejer till fjällvandringen nästa vecka!
(Shit, är det verkligen bara en vecka kvar?? Eller två då, är ju bara måndag idag...)
Och igårkväll när vi kom hem så avr det firande av bästaste I som fyllde år i lördags, och sen hittade jag energi som jag inte haft på ett år tror jag, så jag tog och putsade fönster, bytte gardiner, dammsugade, dammtorkade och höstpyntade vardagsrummet!!
Jösses, är fortfarande chockad över var den kraften kom ifrån!
.
Kanske för att jag passerat de första tolv veckorna av graviditeten nu, har hört att man blir lite emr som vanligt då!
Och apropå graviditet så har vi varit på inskrivning idag hos Barnmorskan!
.
Gick bra, pratade ju mest och tog lite prover.
Sen funderade hon över läkarbesöket, om jag vill gå på det eller ej.
Tydligen så ahr den läkaren som brukar göra det slutat, så hon visste inte hur det blev med det nu.
Och jag har ingen aning om vad jag känner!!
Jag har ju mått bra och är väl inte särskilt orolig, men visst skulle det väl kännas skönt att få en extrakoll??
Eller vad säger ni som fått barn förut?? Tycker ni jag ska gå på läkarbesöket??
.
Jaja, lite bilder ska ni få sen, men det är slut på batteri i kameran, och jag ska snart iväg på möte på jobbet, så det kanske inte blir så mycket ikväll.
Men nån annan dag!
.
Hann inte ens se Idol pga städningen igårkväll var det nå bra??
.
Men nu vet ni!!
.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag var till läkaren med selina, tyckte inte de gav nåt! Hon typ kände på livmodern, konstaterade att den var så stor den skulle för den veckan ( vilket var fel eftersom ultraljudet flyttade tillbaka oss) å sa att den låg mot ryggen. Så nu valde jag att inte ta det.

Vad räknade hon fram för datum?

Hur funkar campadre?

2011-09-05 @ 20:50:48
Postat av: Helena

Skrev visst på fel inlägg förut...

Haha! C sa: Såklart du ska gå på läkarbesök! Ja, ang- Campadre: jag bara anmälde mig, kostar inget, men man får en jädrans massa mail om de varor de har. Har aldrig beställt nåt, men detta känns ju väldigt förmånligt!!

2011-09-06 @ 12:27:11
Postat av: Kristina

Hoho...

Jag gick inte med nån av barna, men då hade vi ju nyss fått läkarundersökning på jobbet. Kan ju alltid va bra att kolla hjärta mm, blir ju bra stor påfrestning på kroppen. Hoppas du får må bra hela tiden ut:) Undras vad det blir? :)

Kram

2011-09-07 @ 08:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback