Maglängtan!!

Det känns som om jag saknar stormagen, fast det kan jag ju omöjligt göra eftersom jag aldrig haft den.
Rätt ord är nog bara att jag längtar efter den!!
Tittar långt efter andra gravida som går runt med stormagen, och kan knappt bärga mig tills jag får den!!
Inte just för att jag vill gå runt med den, men att sitta och klappa den, känna rörelser inuti den, och att det ska synas!! Faktiskt!!
Att folk ska veta att jag bär på ett litet liv inom mig!!
Sen innan den kommer ut kommer jag säkert vara less på att vara otymplig, tung och osmidig, och dessutom vara less på alla som vill klappa och kommentera magen.
.
Men just nu vill jag ha den!!!
.
Redan i somras alldeles i början av gaviditeten, när vi var i stan, på stråket en kväll, så såg jag andra gravida gå runt med sina stormagar, och jag tänkte att jag är ju i samma sits som de, men på mig syns inget, och det var fortfarande hemligt, så nästan ingen visste nåt heller. Lite tråkigt kändes det, vill redan då gå runt med stormage!!
.
BEBIS: Jag vill känna dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback