Skrämmande!!

Visst borde man bli rädd när "ploppsåsen" färgas turkos och cerise av kaviaren??
När vi använder Abbas brukar den kunna bli lite grå av den svarta kaviaren, vilket ändå känns..naturligt (??) men idag använde vi Ica´s, och då blev den verkligen turkos och när man mosade den röda kaviaren blev det cerise!!!
Det kan väl aldrig vara riktigt rätt??
Det osar karamellfärg tycker jag....
Men det är väl som de säger: Man får vad man betalar för!

Däremot hittade jag nåt annat jag gillade i skafferiet...
De hade ju 2:-/hg på Ica Maxi i helgen...
Ska bara smaka lite... Måste ju ha nåt att göra av med imorgon när jag ska träna!!
För nu är jag anmäld!!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Du tror inte det är färgämnen i det där i påsen då? Hahahaha! Fast det är väl ingen som försöker förneka heller. :)

2011-09-23 @ 12:14:02
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Helena

Jo men precis, att det är färgämnen i godis vet man ju!!

Kaviar känns ju som att den SKA vara svart av naturen, man börjar ju undra vad det egentligen är de stoppat i burken när de måste färga den rätt färg??

2011-09-23 @ 12:24:33
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback