Slömåndag...

Hade ändå lite enrgi när jag kom hem, tänkte nog göra nåt aktivt...
Men så hamnar man i soffan efter maten, och blir liggandes... Och då blir man liggandes...
E har farit iväg och snickrat på ett annat projekt, så då blir man liggandes alldeles själv å...
Funderar på att i alla fall starta en tvättmaskin och rensa lite blommor, så har man gjort nån nytta i alla fall...
.
Apropå mat så laga jag riktigt god middag idag!!
Wok med äggnudlar, hittade nån färdig kryddpåse på affärn
som jag blandade med fläskkött, morötter, lök, vitkål, grön blomkål, paprika och minimajs och så lite salt, vitpeppar och soya. Blir såå mycket godare när man använder färska grönsaker istället för frysta! Men det klart att det är ju lite smidigare om man har bråttom eller ingen ork...
Och så äggnudlar rill och sen hittade jag på en shit god sås till!
++++++
Mängder; en burk, en skvätt, en tsk, en klyfta och så smaka av med salt och peppar!
Mmm, smaskigt god!! Kommer att göras flera gånger!! Framför allt såsen!
.
Nähä, göra nytta, eller slappa kvar i soffan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback