There's no end of the husligheter!!

Blev inte soffan idag heller!! Har fortsatt gjort nytta!!
Vanligtvis brukar jag ju fota alla mina FINA blommor!
Tyvärr blev det aldrig några fina blommor i år...
Nog för att de inte sett såhär anskrämliga ut hela sommaren, men inte har det varit mycket bättre!!
Och mina rabatter och trädgårdsland är inte mycket lyckligare!!


Morötterna har knappt kommit upp ur jorden...
Örterna delar husrum med ogräset, och pärerna verkar det som om nån stulit...
(En fin blomma hittade jag dock!)
Men det var då jag viftade med mitt trollspö, och mitt i allt detta elände hittade jag några guldkorn!
En rospelargon!
Och nu har de fått flyttat in för vintern. Trångbott blev det bitvis, men alla måste ju få plats!
Några stackare fick bo kvar ute, men annars har jag plockat bort och slängt alla stygga blommor och ställt undan alla krukor!!
Skönt! Ännu än uppgift att stryka på listan, och ännu ett steg närmare hallens stora förvandling!
.
Nu är jag home alone och jag funderar över vad jag ska ta mig till härnäst?
Klippa gräset eller duscha och hoppa ner i soffan och mysa till Ensam mamma söker på datorn?
That's the question!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Hahaha! Det blev ju fina bilder ändå, även dom på fula blommor. :)

2011-09-09 @ 16:37:53
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback