Trångt i magen!

Trots utebliven viktuppgång så är det nog nåt litet som växer där inne!!
Tog på mig ett par byxor i dag som tryckt oskönt på magen hela dagen!!
Har tagit varje chans att knäppa upp de!
Blev lite bättre på eftermiddagen, hade väl töjt ut de lite då..
Bilden är lånad!
Blir kanske snart dags att inhandla lite större byxor!
.
Eller så är det bara den förbannade hårda magen som gör att magen jäser!!
För tillfället så
*dricker jag mycket vatten
*äter krossade linfrön på frukostgröten
Och jag har inte märkt nån större skillnad.
Så idag har jag utökat med
*katrinplommon - Hur många törs man äta per dag??
*vindruvor, i massor!!
.
Känns som om man vill slippa ta nå medicinskt som laktulos, men jag vet inte??

Kommentarer
Postat av: Mor

Värst vad mycket smycken du har på dig;-)

2011-09-12 @ 18:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback