God morgon!!

Härligt med vardag igen!! Även fast man är ledig...
Tråkigt med snön... Till och med jag tycker att det räcker nu!!
Jag och Alvin vill ha sol, knoppar och varma dagar!!
.
Men men, ingen idé att sitta och sura.
Idag kommer syster och Alvins kusiner hit!
De har ju varit sjuka i omgångar så vi har inte kunnat träffats så mycket.
Men idag kommer de och då blir det en promenad i snöslasket och sen häng i soffan skulle jag tro!
.
Alvin ligger här bredvid och försöker sova, men jag vet inte, han ligger mest och vrider på sig, låter och fiser.. =)
Tror han har lite magknip, fast han är inte ledsen eller skriker, så det bubblar nog mest inne i magen, då är det ju tur att det kommer ut!!
Haha!! Han pruppade precis sju gånger i rad!! Och så tvärtyst.... Var nog skönt för lilla magen!!
.
Lilla hjärtat som redan är en månad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback