Men nu så!!

Vardagsrummet: CHECK!
Köket: CHECK! (sånär som på nya gardiner)
Badrummet: CHECK!
Hallen: CHECK! (Den tog grabbarna.  Inte lika noggrant städat där men så ska vi snart tapetsera och måla om där oxå...)
.
FY FAAN VAD SKÖNT!!
Sen blir det en dusch och resten av kvällen ska jag bara slappa...
.
Tackar Alvin för att han har sina lååånga sovstunder, utan dessa hade detta inte varit möjligt! Dessutom sover han fortfarande, så jag hinner nu sitta i soffan en stund och ta igen mig och käka lite mellis!! Men jag misstänker att han när som helst vaknar...
.
(Nedervåningen har ALDRIG varit såhär ren nångång, inte när jag bott här i alla fall! Bara övervåningen kvar då..)
.
Nu vaknade han...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback