Onsdag

Lillemans mage har fortsatt att krångla.
Men han är smart, han sover bort det. Har inte varit vaken långa stunder idag, men när han varit det har det mest varit jobbigt. Hua, och inget kan man göra.
Eller lite kan man ju göra; massera magen, och det har jag gjort, och pilla lite med en termometer, för att kanske lura ut lite luft/bajs, och det har jag oxå gjort.
.
Annars så spenderade vi förmiddagen hos Gammelmomma i alla fall, knäppte lite kort på henne med alla sina barnbarnsbarn. Inte alla kort blev jättebra... =)
Sen lämnade jag blodprov för prov på sköldkörteln, ska kolla om jag kan sluta med Levaxinet, eller börja att trappa ned och förhoppningsvis kunna sluta.
.
Sen blev det lunch och promenad, inte så lång men ändock!!
Även lite magträning hann vi med. Olgas övningar blandat med några som Syster hittat nånstans.
Svettigt blev det, och brände i magen gjorde det!
.
Ikväll ska vi nog måla lite mer panel, andra rundan.
Om Lilleman sover snällt i vagnen, men det lutar åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback