Så var det vinter igen då...

En par centimeter snö...
Inte uppmuntrande...
Tänkte igår att det kanske är dags att byta däck. Tur att jag bara tänkte!
.
Ska städa lite i köket tror jad medans Lilleman sover.
Sen ska jag fara till Syster och gå på promenad!
Äntligen promenad!! Har inte promenerat nåt sen.... ja kortsvängen i lördags.
Jag har ju inte bara suttit i soffan heller (förutom i måndags) men inga promenader och ingen magträning känns inte bra.
.
Om jag ska nå den där magiska gränsen så krävs det lite mera än såhär!!
.
Eller ja, i och för sig, det är ingen brådska, jag är ju mammaledig!!
Mer intensiv träning hinner jag med sen, nu ska jag bara vara och göra vad jag vill!!
.
Men jag skulle vilja nå den magiska gränsen... 0,2 kg dit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback