Dagens!

Ja, vi började med en liten sovmorgon, klev upp vid tio.
Sen kom mitt vanliga förmiddagssällskap denna vecka. 
Sen efter lunch och så så bestämde jag mig för att se på film.
Vet inte när det hände sist, att jag la mig i soffan mitt på dagen och tittade på en film.
Gick sådär från början, både A och S var vakna (Syster och barnen kom hit igen efter badet) och höll oss ofokuserade, men somnade till slut!
.
Middag, laxpaket, smaskens!
Sen var A trött så jag slängde snabbt om kläder och drog på en promenad.
Helt oplanerad och oväntad, men icke desto mindre skön!
Sen gjorde jag ett stort misstag och sa att Alvin oftast är en glad bebis nu.
För sen dess så har han varit en riktig aggrobebis (rejält aggressiv bebis)!! Han har skrikit, inte grinat - skrikit utan argt skrikit och skällt ut allt som kommit framför honom och nu ligger han och gallskriker uppe med E. Vet inte vad som stör mitt lilla hjärta, om det är magen, kommande tänder eller om han helt enkelt vill att jag ska komma upp och amma. Det brukar hjälpa, men nu åt han PRECIS innan han gick upp så han BORDE inte vara hungrig. Å andra sidan så verkar han alltis vara hungrig.
.
Får se om jag ska gå upp och assistera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback