Flax!!

Om man bortser från att Momma gått bort, så verkar jag vara inne i en riktig turperiod nu!!
Häromdagen blev jag lovad att få lite träningskläder av Sara, bara ändå (vilket jag ska skirva mer om sen) och idag damp det ner ett kuvert från specsavers i brevlådan, med ett värdebevis på 995:- (fast med bokstäver stod det Nittonhundranittiofem, vilket alltså är en tusenlapp till, om nån inte skrivit fel, men jag håller mig till 995:- så länge.) Ett litet kort med orden: Grattis till vinsten! Mvh Specsavers låg oxå i kuvertet.
Men jag har INGEN ANING om vad det är jag vunnit, eller om jag ens ställt upp i nån tävling??
Men det var både mitt namn och min adress som stod på kuvertet, så jag antar det.
Om inte nån tävlat ÅT mig?? Nån som gjort det??
Och det är stämplat och signerat och allting så det verkar alldeles äkta!
.
Mysko, men det tas tacksamt emot, har länge tänkt att jag skulle vilja ha nya glasögon, och göra en ny synundersökning då jag vet att min syn försämrats åtminstonde litegrann, men inte riktigt haft pengarna, och så har jag ju varit gravis och ammar oxå, och då är det ju ingen mening då hormonerna (??) kan påverka synen.
.
Jaja, undra vad som ska hända härnäst?? 
.
UPPDATERING!

Jo, förtusan, det måste ju vara den där tävlingen på Facebook där min syster tävlade om att bli Årets Glasögonbärare eller nåt liknande, då kunde ju även de som röstade vinna. Och det måste ju varit där jag vunnit, när jag röstade på henne!! Typ enda gången nånsin jag vunnit!!

Kommentarer
Postat av: lotta

Man får gratulera till vinsten då! vilken surprise!

2012-08-16 @ 10:13:36
URL: http://atollenrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback