Hur går det med träningen då??

Jo, sen i måndags har jag sagt åt E att nu är det banne mig slut på onyttigheter!! (Igen va??)
Eller slut är det väl inte, men begränsat i alla fall...
Vågen börjar visa på plus, visserligen bara nåt enstaka kilo, men det är mer ett mirakel än väldigt lite, tycker den borde visat på flera kilo plus så som jag stoppar i mig!!
(E frågade till och med håromdagen om jag var gravid igen då jag var hungrig på lunch bara nån timme efter frukost...)
.
Näe, men så nu ska maten i alla fall styras upp lite mera, och snasket.
.
Har börjat springa lite smått, men har fått ont i nedre dele av ryggen efter nån dag då.
Det känns inte så bra, så jag kanske måste träna lite emrea styrka för mage och rygg innan jag kan börja springa.
.
Rent konditionsmässig har det känts bra, och jag tycker det är kul och vill verkligen springa, så jag tänker att om jag bara tar det lite lugnt, ökar sakta, men innerst inne vet jag inte om det är så bra.
Har tagit nån promenad och när man traskar på uppför Pålgårdsbacken med vagnen så svetten lackar, då känns det ju härligt, men det känns som att det tar så lång tid att få den känslan när man promenerar, då vill jag hellre springa en kortare sträcka!!
.
Nån annan träning har jag inte riktigt fått till, men förhoppningsvis kommer det oxå nu när vardagen är tillbaks med lite rutiner. Ska försöka med det i alla fall!!
.
I söndags när jag fyllde år så sken solen - ÄNTLIGEN!

Så då lastade jag Alvin i vagnen och drog på morgonpromenad, med Pålgårdsbacken som avslut. Det kändes riktigt bra, fick flåsa och svettas, och då känner man sig duktig hela dagen!
 
Sen fick jag massa pengar i present, så om allt går enligt planerna blir det ett längdskidpaket till mig när vintern närmar sig!! Längtar efter skidåkning (även om jag absolut INTE vill ha vinter än)blev ju inte en enda skidtur i vintras med bebismagen.
.
Så sammanfattningsvis - Nja, det går väl sådär med träningen, men viljan finns, gäller bara att hitta en form som passar mig och min kropp just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback