Jo, apropå camping.

Upptäckte att det finns väldigt många som långtidscampar med husvagn.
Och då menar jag inte bara en vecka, två veckor på samma ställe, då menar jag de som förmodligen har husvagnen på samma plats - året runt.
Som bygger altaner, planterar blommor, klipper gräs, har hundgårdar.
Och detta kan jag inte förstå!!
Om det inte skulle råks på vara nån helt fantastisk plats, fast det är ju sällan campingar!
(Typ Gotland eller de som åker till fjälls för skid- skoteråkning eller som sagt på nån otroligt vacker plats, men inte på nån halvsunkig liten camping)
Då skulle jag ju hellre skaffa en stuga eller stanna hemma, så man slipper det trånga utrymmet, toan, allt sånt jobbigt.
.
Allt de positiva med husvagn försvinner ju liksom, att man kan stanna var som helst, att man slipper klippa gräs/ta hand om huset. 
.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback