Sådär!

Då var gästrummet någorlunda iordningställt, för imorgon väntas de första gästerna!!
Jag vet, VÄLDIGT mycket mönster nu, sängkläderna kanske skär sig lite mot de andra, och gardinerna ska vara omönstrade oxå eftersom tapeterna är mönstrade, men jag har inte hunnit köpa några textilier än!!
Ser ni oxå att Alvin redan provlegat i sängen? MVG fick den!
Sänglampan/sängbordet är ett hemmabygge oxå. E fick en idé, och genomförde den!


Fiffigt va? Fast en ny lampskärm ska inhandlas oxå!
.
Nästan så man själv vill sova där! När jag slutat amma då ska jag ligga därnere, alldeles själv, och sova en HEL natt!!! Kan knappt bärga mig!!
 

Kommentarer
Postat av: Paulin

Åh vad fint och mysigt det blev!! :) Vi får komma snart och prov-sova...^^

Svar: Absolut, det tycker jag!!
Helelena

2012-08-30 @ 22:49:26
URL: http://pauerlajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback