Television.

Efter ca en vecka utan fungerande tv, ytterligare en vecka utan tv pga semester och ytterligare några veckor med lite tv-tittande pga andra aktiviteter känns det nu rätt skönt med en fungerande tv igen.
Även fast det innebar att E högg ner några träd.
Nog för att jag ändå sitter vid datorn nu (för att läsa igenom alla bloggar som jag heller inte läst riktigt under alla dessa veckor), men nu när det börjar bli mörkt på kvällarna igen börjar man längta efter alla bra tv-program som brukar komma med hösten.
.
Det enda som grämer mig med att inte ha ägnat nån tid åt tv:n är att jag missat alla avsnitt av Sommar med Ernst!!! Varenda ett!! Och jag vet inte om det är värt att gå med i tv4 Premium för att se de heller...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback