Lucka 11: Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut.

Ja, det var en stor fråga...
 
Att jag blir ekonomiskt oberoende och kan spendera dagarna på det sätt jag har lust med!
Det var ju en dröm!?!
 
Lite mer seriöst så skulle jag komma på vad min stora passion i livet är, utbilda mig till det och kunna försörja mig på det. Mitt problem är ju att jag inte har hittat nåt som jag känner är "mitt kall" i livet.
Det har alltid bara varit barn och nu när jag vill göra nåt annat så vet jag inte vad!
Eller så är de barn, det kanske blir helt annorlunda nu när jag kommer tillbaka!
Jag kommer jobba med nya kollegor och nya barn, på en ny avdelning, det kanske är allt som behövs.
 
Annars skulle jag vilja se världen!! Resa!!
Verkligen! Inte bara åka till stora turistorter utan till alla ställen, och verkligen se olika länder!
 
Och nåt/några fler barn! Om några år.... Ska sova först! =)
 
Och så hoppas jag att träningen alltid kommer att vara en del av mitt liv.
Skulle gärna se min kropp i en mer vältränad form, lite fastare än i skrivande stund! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback