Lucka 15: Berätta om din favoritbok.

Åh, dessa favoritsaker!
Har läst väldigt många böckern genom åren, och vilka som varit mina favoriter har ständigt förändrats.
Vet att ett tag var Virginia Andrews serie som börjar med Vindsträdgården mina favoritböcker, och jag läste alla!
Det är en rätt otäck berättelse vill jag minnas. Kanske ska läsa den igen, med mina numera vuxna ögon.
Vindsträdgården (pocket)
Sen har jag ju alla böcker av Camilla Läckberg (om Fjällbacka) och Liza Marklund (om Annika Bengtsson) , så de må väl vara lite favoriter.
Isprinsessan (e-bok)Livstid (e-bok)
Även Shopaholic-böckerna har jag slukat alla av.
Men 
En shopaholics bekännelser (pocket).
Men just för tillfället skulle jag nog ändå säga att Lars Kepler-böckerna är mina favoriter!
De är spännande från första sidan, och är lika spännande att läsa (om inte mer) som att se en riktigt bra film!
Så nu väntar jag bara på att sätta tänderna i den senaste:
Sandmannen (inbunden)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback