Motionsdag!

Må ju ta igen all motion jag inte gjort på slutet, så idag tog vi först ca en timmes promenad med I.
Sen blev det en massa gofika! (som räckte som lunch, kanske inte så bra...?)
 
Sen blev det en sväng på Sjukstugan på gynekologisk cellprovstagning..
Roligare saker gör man ju.
Sen hälsa vi på Mormor och Morfar en sväng.
 
Nu hänger vi hemma med pappan, men sen kommer syster hit så ska vi taen tur i skidspåret!
Min första sen förrförra vintern!
I mörkret med pannlampa... Räknar med en vurpa eller två...
Känns lite tungt nu innan, eftersom jag mest är i en ätakakorochliggapåsoffan-fas, men oj så nöjd jag ska va efteråt! Och vad kul det ska bli egentligen, för jag gillar ju att åka skidor!!
Kanske borde gå och leta rätt på pjäxor och skidor tills syster kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback