Efter en tung dag, i flera avseenden ( för...

mms_img61641 (MMS)

Efter en tung dag, i flera avseenden ( förlamande trött av tavegyl som ändå inte hjälpte ett dugg, blodtrycket, och bebis har fortfarande inte sjunkit ner ett enda dugg, ligger stadigt under revbenen, nya banken hade flyttat atuogirona denna månad, men inte lönen så det kom en hel hög påminnelser med posten, ännu mera trött pga tidig dag, ja ni hör ju... )Så avrundade jag den precis på bästa sätt, hoppas jag, med ett lugnande bad i min ensamhet. (det enda som jag inte vet uppskattar detta är klådan, hoppas den ska lindras, inte förvärras!) Nu blir det vindruvor, vatten och Sveriges mästerkock innan sängen! God kväll!


Kommentarer
Postat av: Mor

Kram<3

2012-02-08 @ 20:49:59
Postat av: Lotta

Kul, har aldrig varit inne på din blogg :)



Ja du, får väl försöka hitta på något extra skoj på tisdagarna framöver... Så dom känns meningsfulla :)



Vad roligt att du är gravid, grattis till er!

2012-02-08 @ 22:45:50
URL: http://lottalepisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback