Fredag!

Ja, som ni märker så blir det mycket mobilbloggning och det beror på att vi fortfarande inte fixat datorn...
Lite opraktiskt, särskilt när jag tänkte att ajg skulle försöka skaffa en e-legitimation och kolla hur Försäkringskassan räknat på min sjukpenninggrundande inkomst, och försökt fundera ut hur mycket föräldraledigt jag behöver ta för att överleva ekonomiskt framöver.
Men men, vi ska... Sitter på rasten på jobbet nu, och lägger ut detta med tidsinställning, så när detta publiceras så sitter jag inte alls vid datorn, utan är nog hemma och duschar innan vi åker iväg på middag som vi är bjudna på!
.
Annars så håller handspriten klådan i schack ganska bra tycker jag.
Tvätta händerna - handsprit - lite hudkräm, så blir jag inte galen!!
Men försvunnit har det inte gjort, det ligger där och lurar, jag känner det, så fort jag börjar bli varm om händerna så börjar det sticka och klia!! Men som sagt, i schack håller det sig!
.
Annars så är det ju nu, om några timmar bara två arbetsveckor kvar!!!

Om kroppen orkar med!!
.
Annars i helgen blir det dop för Sigge, och...
Nja, lillasyster kommer ju hem så det blir kanske lite häng med henne, annars blir det nog lugnt för min del!
Orkar som inte med så mycket nu för tiden!
.
Trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback