Recept!

Nu när man är hemma känns det som om man har lite mer tid att lägga på att både planera och tillaga mat!
Vilket jag verkligen borde utnyttja!
Sitter och kikar runt lite, hittade ett smarrigt kycklingrecept som nog ska testas i veckan!
Citronkyckling med oliver
Har ni nå tips på enkla, men goda och ganske nyttig vardagsmat, eller nån hemsida med bra recept??
Ska kika lite här i alla fall! http://www.vardagsmaten.se/#/
.
Det gäller ju att utnyttja denna tidiga (och kalla!! -17!!) morgon!
.
Mmm, detta låter oxå smarrigt, särskilt som jag inte får äta ädelost annars!

Kommentarer
Postat av: lotta

Ja, tror banne mig jag lämnar dammsugaren framme i fortsättningen. Får ha den som en tjusig retrodetalj! Haha... Den är inte vacker min dammsugare!

2012-02-27 @ 09:58:40
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Maria

kryddburken.se !

2012-02-28 @ 17:30:11
Postat av: Mor

kokaihop.se

2012-02-29 @ 06:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback