Gissa bilden!

Titta på denna kvinna!!
Gissa vart jag har hittat henne nånstans!! Kolla frisyren, blusen... (OK, ignorera ansiktsuttrycket, det blev kanske inte riktigt till hennes fördel...
Har ni nån gissning??
Ja, en Cellbes-katalog från tidigt 90-tal hade varit min gissning oxå!!
Om det inte var så att hon var med på Tv 4 news - I MORSE!! (Lokala nyheterna stockholm).
Alltså inte för att jag på nåt vis nånsin skulle kalla mig själv modemedveten, men är det verkligen det tidiga 90-talet som kommit tillbaka?? Är det såhär vi ska klä oss i vår??
.
I hope not!!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Haha, håller med, hoppas verkligen inte det! Hemskt.

2012-01-26 @ 20:47:21
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: alias Kvasthilda

Tidigt 80-tal hade jag sagt... Blusen (eller vad det är) ser ut att komma från sidorna med morgonrockar och nattlinnen. :)

2012-01-27 @ 08:43:36
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback