Mellandagsreafynd!

Så vad handlade jag nu då??
Jo, två stickade plagg på Gina Tricot, halva priset på bägge, men det visade sig bli ÄNNU billigare då de hade 2 för 199:- på stickade plagg!! Va?? I princip så TJÄNADE jag ju pengar!! =)
En klänning
Och en kofta i mörkaste grått!! Myyys!!
En mammatunika på H&M för enbart 75:- och ett par mammaleggings, till fullpris, men 99:- är ju ingen förmögenhet!
Och så allt småplock till vardagsrummet!
Sen så bytte jag till mig världens bästa handskar oxå!
Förutom förlovningen så fick jag handskar av E, men de jag ville ha, med Gore-tex fanns inte, så han ahde köpt ett par andra. Tyvärr var de lite små, så jag skulle byta storlek på Stadium, och då fanns de som jag VILLE ha, med 200:- rabatt!!
Så då bytte jag såklart till de!! De är sååå bra!!
Vattentäta, och riktigt, riktigt varma
KOMBI U SWERVE GTX MITT BLACK
Ja, men det var väl ungefär vad jag fick med mig hem!
Mycket nöjd med dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback