Så var det lördag IDAG då!!

Hade lördag igår, pga sjukdomsdagar och pga trettondagen skulle jag tro.
Men nu är denna lördag snart till ända, och som det verkar fortare än man kan ana då E redan ligger och småsnarkar på soffan...
.
Har i alla fall varit till både Härnösand och Sundsvall idag.
Så nu har vi beställt förlovningsringar, de bör komma i slutet av veckan!! =)
E har inhandlat ett helt nytt längdskidpaket, så han kan ut å åka i vinter i alla fall!
Blev oxå riktigt sugen på att inhandla mig ett nytt skidpaket, men får kanske lugna mig till nästa år!
Funderar på om man vågar sig på en lugnare runda i morgon, bara för att det är så härligt!
Får se hur det blir med det...
.
Sen så tog vi en runda på Dollarstpre oxå och hittade lite mer grejer till den nyha varianten av vardagsrummet, som nog inte kommer att bli förräns till hösten tror jag, färgerna känns emr höst än vår, även fast jag är bra sugen nu när man har handlat!!
.
Annars så var vi faktiskt inte in i nån mer affär, än Max där vi intog lite mat, så det var väl ganska bra gjort!
Landade för lite vila och fika i Töva hos Kusin innan vi for hemöver, och nu har vi som sagt landat i soffan.
Fick med oss en MASSA filmer hem från Kusin så vi får se om vi hittar nån att kika på, eller i vårat fall skulle jag tro; sova till!
.
Och om jag hade lördag igår så har jag söndag idag, därför känns det riktig skönt med söndag imorgon, alltså en till ledig dag!! Fast jag tror att förkylningen har tagit omtag, kände mig bättre i torsdags och fredags, men har snorat och hostat och harklat mig hela dagen idag, hoppas det inte blir värre tills imorgon, vill vara frisk nu!!
.
Nähä, lördagsmys med älsklingen var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback