Håhåjaja.

Segmåndag! Riktigt!! 
Inte alls nån "ny-vecka-full-av-energi-dag" idag...
Känns som om jag inte gjort nåt, fast när jag tänker efter så har jag faktiskt hunnit med rätt mycket.
-Slet av sängkläderna på sängarna imorse, bäst att göra det då, då MÅSTE man ju ta nya innan man lägger sig, annars blir det typ aldrig av...
-Vek ihop och rensade alla kläder som låg på sovrumsgolvet - och det var mycket.
(De ligger fortfarande kvar på sängen dock så jag hoppas jag hittar energi att lägga in de i byrån så de inte hamnar på golvet igen när vi ska sova)
-Tvättat
-Städat nedervåningen
-Planterat klart blommorna.
-Umgåtts med C, lilla T och senare även I.
-Handlat
-Lagar nu mat - eller lagar var väl en överdrift, korv och strips i ugn, kan inte bli mycket lättsammare...
.
Apropå tvätta så är tvättstugan i princip klar, nån liten passbit som ska in, några fler hyllor upp på väggarna, men alla funktioner är på plats och klara!
And I love it!! Tvättar som aldrig förr, men tvättkorgen blir så fort tom...
.
Nån träning har det inte blivit.
Tänkte ett tag att jag skulle slippa, så jag slapp den bördan på axlarna, men efter att nu sitta och läsa igenom alla träningsbloggar jag inte läst på hela helgen så känner jag absolut INTE att jag ska slippa det.
Viljan är just nu stor, frågan är om den är större än tröttheten? Dessutom så vet jag ju att har man inte vaknat förr så gör man det under ett träningspass!!
.
Har i alla fall nästan bokat promenad med Skogis ikväll, så nåt blir det i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback