Hallå!

Har inte spenderat en sekund vid datorn i helgen, förutom igårkväll när vi var tvungna att betala räkningarna.
.
Vad har vi gjort istället då??
I fredags åt vi pizza och spelade kort med en kompis.
I lördags struntade vi i backtävlingen och for på koppelhällan istället och badade sen åt vi picknick på Hammarn med en hel hög med vänner, och tittade på cruisingen.
Söndagen spenderad vi nere på Hammarn, cyklade och köpte mjukglass, hängde, sen for vi hem å E och V for å fiska medans Jag och A la oss på gräsmattan för en siesta och sen provade jag plantera lite blommor.
Hann med några innan regnet kom!

Tänkte väl fortsätta med det idag.
Sen avrundade vi dagen med en skrikandes bebis som blev tyst i badet, och sen såg jag å älskling på film i soffan när skrikande bebis somnat.
Nobels testamente såg vi

.

Ja, typ det.

Idag blir det nog lite plock och städ här hemma, och träning om jag orkar.

Är seg idag. Skulle helst bara slappa, men då kan jag kanske göra det resten av veckan då.

Ska kika på vädret innan jag bestämmer mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback