Skitväder!!!

Visst har jag gnällt över vädret, som alla andra, men egentligen inte tänkt så mycket mera på det.
Att det är halvvägs igenom juli och vi har knappt haft nån varm dag än, inget bad i sjöarna och väldans lite sol.
Men jag har inte tänkt att det gjort så mycket. Det kommer ju fler somrar.
.
Men idag slog det mig, att jag borde ju verkligen ha panik och klaga över detta!!
Detta är ju MIN sommar!! Min och Alvins sommar, som vi skulle spendera på en filt i solen hela sommaren.
Sommaren som jag är ledig HELA sommaren, och bara ska njuta av det fina vädret!!
Och så är det den sämsta sommaren i mannaminne!! Eller i alla fall i mitt minne!
Är det inte kallt, sen det är när det är soligt, så är det regn, fast då är det ju varmt då.
.
Nu har det ju varit fina dagar de sista dagarna, men det är ju inte varmt, "bada i sjön"-varmt.
Visst för att jag blivit en liten badkruka på äldre år, och jag har inget kollat nån temp i nån sjö, men det känns inte som om jag skulle vilja doppa mig!
.
Herregud, jag får ju sätta på Alvin mössa i mitten av Juli!! INTE OK!!
Näe, nu håller jag alla tummar att det vänder och att augusti blir månaden som vi ska spendera på beachen.
Vi vill ha sol och värme!!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ni är välkomna att komma å bada i Fisksjön imorrn, vi ska sova där inatt! Vi badad i singsån igår och det var helt ok och fisksjön brukar va liiite liite varmare!

Svar: Ok, det låter bra!!
Helelena

2012-07-19 @ 14:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback