Sovmorgon och morgonmys!

Imorse fick jag sovmorgon - tack älskling!!
Alvin och pappan klev upp vid åtta tiden, han var ganska nyäten, men inte jätte, men han var inte hungrig så jag tänkte -Jaja, får jag bara sova en timme till så är det ju i alla fall bättre än att kliva upp nu.
Så jag la mig tillrätta och somnade om.
Vaknade efter ett tag, och hörde en glad kille på nedervåningen.
Kanske inte sovit så länge då, tänkte jag, men det känns rätt skönt i kroppen i alla fall.
Kikade på klockan och den var - 10.36!!
Ljuva morgonstund!! Det var skönt!!
Bebisen var fortfarande nöjd, men han blev rätt glad att se mig när jag kom ner!
.
Sen när vi åt frukost så skämde vi bort honom med att placera honom på bordet, i babysittern!
Det var ju skoj, han hittade mycket intressant, som man ser så var han på väg ur den för att kika på flingpaketet!
 
Knasbebisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback