God måndagsmorgon!

Eller det har väl kanske hunnit blivit dag.
Men jag och lilla gubbern tog sovmorgon till tio.
Fast det förtjänade jag efter denna helg och denna natt, känns som om han vaknat hur många gånger som helst inatt, och dessutom låg han vaken, glad och pigg mellan 6-7... Mamman var vaken, men varken särskilt glad eller pigg...
.
Nu är jag...uppe i alla fall, och väntar på att frukosten ska landa i magen, för då blir det träning!!
Blev så peppad igårkväll efter Mästarnas mästare-finalen och efter att ha läst alla träningsbloggar, har lagt till en hel del nya till mina lista!
Så då, när jag låg och var taggad så bestämde jag att idag ska jag tuffa till min träning med ordentlig puls med en cirkel beståendes av
-Benböj med upphopp
-Armhävningar
-Ska prova kettlebell-svingar med hantel, man tager vad man haver!
Sen blir det magövningar.
Och så ska jag avsluta med några solhälsningar.
Ok, låter kanske inte så tufft, men ska satsa på Olgas teori; kort men intensivt!
.
Känner mig inte en fjärdedel så pepp på det nu, men efter en lång vila från träning så är det i alla vad jag ska göra.
Ska dra fram crosstrainern nån dag oxå, för den borde man väl kunna träna på även om man inte får springa?? Alltså pga förlossningen så ska man väl vänta ett halvår med att springa va?
.
Promenad blir det i em/kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback