God morgon-sol!!

Härligt att solen skiner, även om termometern bara visar på +4 grader...
Har tydligen varit kallare oxå!
.
Idag blir det en promenad i alla fall!!
Det är ett som är säkert!
Jag och E höll på i tvättstugan igår och försökte greja så mycket som möjligt, men luften gick lite ur när avloppsslangen till tvättmaskinen inte passade, och torktumlaren måste byta plats med tvättmaskinen för att komma tillräckligt långt bak, men då räcker itne slangarna till tvättmaskinen... Suck...
Men alla dörrar, hyllor och lådor monterade jag igår, och så kom jag på den briljanta idén att åka på Ikea ikväll...
Smart va? =) Så nu kan vi greja iordning V´s rum och tvättsstugan i helgen!
.
Näe, nu ska jag äta klart frukosten medans lilleman fortfarande ligger uppe å sover, sen kommer C och lillaT hit!
Då blir det kaffe!
.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback