Le grande finale!!

Ok, jag hade fel, Pillan vann inte...
Men hade det bara varit fys-tävlingar så hade hon gjort det!
Jag är säker!
.
Men Jörgen var inte mycket sämre han heller, och det gäller ju oxå att hålla huvudet kallt, det var ju det han vann på, Pillan var ju snabbare på klättringen innan hon klättrade fel och ramlade.
 SVT
Wislander och Anna var ju duktiga de oxå, men det kändes som om de tävlade i en annan klass. Inte lika fysiskt starka som Pillan och Jörgen.
.
Jaja, nu var denna säsong slut, men det är klart för en till säsong, och jag längtar redan efter den!
Men då hoppas jag att de går tillbaka till det förra upplägget, saknade många tävlingar i år, och nu blev det ju en upprepning när grupp 2 kom. Näe, det var bättre förr!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback