Nya bloggare!

Som jag sa så har jag uppdaterat min blogglista med nya träningsbloggar.
Olga har ju tillfälligt slutat blogga så hon är ju struken, funderar även på om PT-Fia ska få försvinna.
Vet inte om det är hon som blivit lite tråkigare, eller om det helt enkelt är jag som blivit less och behöver lite nytt, friskt bloggarblod i listan! Sparkibaken är kvar och likaså Träningsglädje.
logo
De nya på listan tillhör alla nätverket Bloggar om träning, och jag gissar varför de alla är med där: för de är lika peppande, glada och träningstokiga!
Jessica Clarén

Lanttolife - Sofie
Och till sist: Health by Helena
.
Och de peppar inte bara till träning utan till att ta hand om sig själv på alla plan, att må bra, att uppfylla sin drömmar och utmana sig själv, vårda kropp och själ, leva livet och våga!!
.
Läs dem!

Kommentarer
Postat av: Maria

Visst är dom bra!!! Har inte kikat på de två sista, måste nog göra det oxå!

2012-06-04 @ 19:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback