Och idag då??

Började dagen rätt lugnt med mys i sängen med bebis.
Tyvärr hade han bajsat oxå, så mysigt kunde tyvärr inte bli långvarigt då han äntligen låg nöjd och glad i sängen!
Så vi klev upp, skötte morgonbestyren och sen somnade han om i soffan.
Storebror sov oxå så i min ensamhet åt jag en lugn och skön frukost och avslutade den med kaffe och en bok i soffan. Alldeles för mig själv! 
(Hanna, om du läser detta: Nu har jag läst ut en bok!! Dessutom lånad på biblioteket så det har gått på precis en månad!! Bra med lite press om återlämningstider, då MÅSTE man hitta tid att läsa - och koppla av!)
.
Sen har vi hunnit med promenad, lunch och hälsa på Gammelmomma.
.
Hade så gärna velat gå på ReMix framträdande på Älggårdsberget ikväll, men E vill inte, så jag känner att jag inte riktigt orkar dra iväg med bebis själv, man blir så ofokuserad och kan inte njuta till fullo.
Dessutom har han ägnat de sista timmarna åt att äta, sova och skrika, så jag vet inte riktigt hur resten av kvällen kommer se ut. Men jag hoppas de kommer att ha mer fantastiska konserter, som jag INTE ska missa!
 
 
Nu blir det middag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lena å dom ska spela på Qul i backen 17 juli!

2012-06-28 @ 21:55:36
Postat av: Hanna

Du har ju sånt flyt kvinna !! Det är rätt åt dig 

2012-06-29 @ 21:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback